Кариера

СУ и бизнес асоциации си подават ръка за развитие на електронната търговия

Иван Гайдаров

Второто издание на акредитираната обучителна програма "E-commerce Success" стартира на 12 октомври 2019 г. в София и, седмица по-късно - в Пловдив. Програмата се реализира от Стопанския факултет на Софийския университет "Св. Климент Охридски" и Фондация "Е-комерс Съксес", в партньорство с Българската стопанска камара (БСК) и Българската Е-комерс асоциация (БЕА).

Практическото обучение ще подготви участниците в него със знания и практически умения за стартиране, маркетинг и устойчиво развитие на електронен бизнес. Обучението е насочено към предприемачи, които планират или вече са в процес на реализиране на собствен проект за онлайн магазин на местни и международни пазари, както и служители от фирми, които са или ще бъдат отговорни за развитието на електронната търговия на техните компании.

Лекциите и упражненията се провеждат всяка събота от утвърдени лектори от Софийския университет и доказани практици с дългогодишен опит в електронната търговия, с успешни проекти в България и чужбина, които ще дадат на участниците реални практически насоки за ефективно използване на финансовите, маркетинговите и технологични ресурси за проекта.

"E-commerce Success II" е с хорариум от над 200 часа, структурирани в 8 бизнес модула1. Всеки от участниците ще бъде напътстван от персонален ментор, който ще обгрижва и персонално ще разяснява всички възникнали по време на обучението въпроси. Персоналните ментори са ключова част от обучението, която добавя стойност в целия обучителен процес и повишава успеваемостта на онлайн проектите.
За целите на обучението всеки от участниците ще получи безплатен достъп до SAAS платформата GombaShop.bg (член на БЕА), ще получи безплатен домейн, хостинг и сайт билдър от ICN (член на БЕА), специални условия за времето на обучението в маркетплейса на eMAG (член на БЕА), пълен безплатен достъп до фото-видео студиото на "E-commerce Success" в Стопанския факултет на СУ за продуктовата фотография и облачно общностно пространство за интерактивен групов опит.

Пряката цел, около която са се обединили ментори, лектори и партньори, е да помогнат на обучаемите да създадат успешен и печеливш онлайн бизнес, насочен към крайни потребители (B2C) или към бизнеса (B2B), като ги екипира със знания, мотивира ги да приложат тези знания и да постигнат успех. Именно заради това, мотото на второто издание на обучението "E-commerce Success" е: "Научих. Приложих. Успях!"

"Обучителната програма за бизнеса "E-commerce Success", която провеждаме заедно с нашите партньори и Стопанския факултет на Софийския университет, ще даде едно изпреварващо знание за всички хора, които търсят себе си в бъдещето на електронната търговия", сподели председателят на БСК Радосвет Радев в специално видео послание и покана към всички предприемачи в България.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X