Бизнес

Samsung: За всеки бизнес сегмент е нужен подходящ монитор

Владимир Владков

Когато се говори за B2B продукти и клиенти, повечето ИТ компании се сещат за търгове. Продажбите на ИТ продукти, включително на монитори, с помощта на големи обществени поръчки, е примамлива, но този бизнес модел не е устойчив. "Ако разчитате само на търгове, бизнесът ви ще се развива на големи приливи и отливи, тъй като най-често поръчката се печели с най-ниска цена, маржовете са малки, големи търгове не се обявяват всеки ден, а и няма гаранция, че ще спечелите всяка обявена процедура, заяви при представяне на новите бизнес монитори на Samsung Марчин Лелонтко, продуктов мениджър за LCD и хотелски телевизори на Samsung Electronics за Централна и Източна Европа (вкл. Адриатика и Гърция). - Вместо това ви предлагам да помислите за диференциран подход към различните корпоративни клиенти, да опознаете техните конкретни нужди, а Samsung може да предложи решение за всяка ситуация. Така ще "държите" бизнеса в ръцете си, а приходите ще са по-прогнозируеми", добави той.

Според него, това може да стане по два начина – чрез откриване на устойчиви източници на приходи и чрез пакетна продажба и на други продукти на корпоративните клиенти.

Важни характеристики на мониторите, търсени от бизнес потребителите, включват редица функционалности, характерни и за геймърския пазар като UHD резолюция, но и вграден KVM превключвател и поддръжка на порт USB Type-C за зареждане на новите модели мобилни телефони, улеснено управление на кабелите, така че да не пречат на работното място. "Същевременно много компании купуват геймърски монитори за офиса. Освен това много потребители като лекари, архитекти, инженери и програмисти, след работния ден са и геймъри", добави Лелонтко. Затова, според него, дилърите трябва да проучат конкретните нужди на всеки корпоративен клиент и да му предложи подходящите продукти от богатото портфолио на Samsung.

Една от особеностите на Централна и Източна Европа е наличието на огромен брой програмисти, разработващи софтуер за най-различни индустрии, включително финансов сектор, игри, онлайн залагания и редица други. "Наскоро видях офиса на такава компания в София, в който софтуерният разработчик използва 5 отделни монитора, по 10 часа на ден. Това е B2B клиент, който често пренебрегваме, недооценявайки мощта на тази пазарна ниша", каза Лелонтко. Отделът в компанията, който поръчва ИТ техниката, също често не е съвсем наясно с проблемите на тези служители. "Дилърите ни обаче могат да ги разберат и не само да предложат начин да се намали броят на дисплеите на бюрото, но и как служителите да заработят по-ефективно", обясни той.

Суперширокият извит геймърски монитор CRG9 на Samsung е подходящ не само за игри, но и за различни офисни задачи.

© Владимир Владков

Суперширокият извит геймърски монитор CRG9 на Samsung е подходящ не само за игри, но и за различни офисни задачи.


Вторият подход е компаниите да възприемат Samsung като "единен магазин" за всички категории ИТ продукти. "В дадено геймърско студио можем да доставим разнообразни монитори – офисни модели за HR отдела, за рецепцията, UHD модели за графичните дизайнери, по-големи 43-инчови за счетоводството. По този начин компанията не търси 5 различни доставчика на монитори, осигурявайки си стандартизирани SLA договори за поддръжка и ремонт. Но освен това можете да им предложите и останалите ИТ продукти като SSD дискове, мобилни телефони, разширявайки мащаба на бизнеса си с този клиент", заяви още Лелонтко. Според данните, които той е проучил, общият брой на софтуерните разработчици в Централна и Източна Европа – от Прибалтика до Балканите, е между 1,5 и 2 милиона души. "А това са хора, които обикновено се нуждаят от повече дисплеи", добави специалистът.

Вижте повече за геймърските и бизнес монитори на Samsung:





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X