Операторски Мрежи

VIVACOM подобрява телефонната линия на Държавната агенция за закрила на детето

Александър Главчев

VIVACOM обяви, че си партнира с Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) в изграждането на нов софтуер за управление на Центъра за обаждания на Националната телефонна линия за деца 116 111.

Линията работи денонощно, 7 дни в седмицата и е безплатна за трите мобилни оператора. Тя дава възможност на деца и възрастни да съобщят за дете в риск, както и да задават въпроси, да споделят проблеми и да получават съвети и психологическа подкрепа от консултантите.

Новият софтуер позволява лесно пренасочване на обажданията на линията към спешен номер 112 и Районите управления на МВР, Отделите за закрила и други институции без това да прекъсва работата на консултантите в нея.

Подобрението в системата е необходимо, за да може тя да издържа на по-голямо натоварване и бъдат приети максимален брой позвънявания, за да се окаже подкрепа на всяко дете в риск, обясняват от телекома. Цялото решение функционира във високо защитена среда - от облачната сървърна среда, предоставена от VIVACOM, до работните места на консултантите. Новият софтуер генерира голям брой справки и статистики на обажданията, което повишава ефективността на реакцията. Националната телефонна линия за деца осигурява защита на данните и гарантира анонимност на обажданията. На нея се правят и консултации с цел получаване на информация за конкретен случай на дете в риск, а също и се оказва психологическа подкрепа на деца и семейства.

VIVACOM и ДАЗД напомнят, че е отговорност на всеки, който има информация за малтретирано дете или дете в риск, да подаде сигнал към съответните органи или директно на телефон 116 111, за да подпомогне борбата срещу насилието над деца.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X